Mie mi-ajută Dumnezeu

Fie drumull cât de greu / Şi-n traistă pâinea cât de mică / Mie-mi ajută Dumnezeu / Şi de urcuş nu-mi este frică! // De-aş fi ispitit mereu / În viaţa mea la fiecare pas / Mie-mi ajută Dumnezeu / În orice zi, în orice ceas. // Duşmani de calcă pe ogorul meu / Să arunce-n brazdă sămânţa de păcat / Mie-mi ajută Dumnezeu / Ca să răsară gând curat! // Nicicând n-o să strig văleu / Chiar dacă viaţa devine o povară / Mie-mi ajută Dumnezeu / Şi Maica Domnului cea pururea Fecioară!

2 gânduri despre „Mie mi-ajută Dumnezeu

Lasă un răspuns

