Ne mai cârpim puțin

Începe viața să ne strângă,

A intrat de-un timp la apă –

Pârâie în partea stângă

Ici și colo-un ochi mai scapă.

 

Iese-un nod din cusătură,

Pe la cot un fir plesnește,

Și culorile se cură,

Ce-a fost roșu-ngălbenește.

 

Apelăm la croitor,

Când ceva e destrămat,

Ne mai peticim ușor

Până când? Greu de aflat!

Pârscov, pe un pat de spital, 16 Septembrie 2009

 

Un gând despre „Ne mai cârpim puțin

  1. Am învăţat să-mi port chelia şi trupul uşurel adus, cu-a mea mândrie bărbătească ce nu ştiam unde am pus, dar inspirat de vorbe bune, ce mângâie şi-nvaţă tot, am zis ,- de ce e RAIUL, să ne-arate, vecia cum e ca un tot, acum ştiu trebuie de grabă , de grija mea să am habar , ca peste ani să fiu tot zdravăn, să nu fiu gură în zadar!

Lasă un răspuns

