Din Fabricile Cerului ( II)

Letopiseţul lui Marin Ifrim

Marin Ifrim

Nedumerire

o întrebare ilegală

pentru cei care

vor să știe totul:
eu am voie

să dorm în

propriul meu somn

de veci ?


De la Sine

e de la Sine

înțeles

de când lumea

în jur

toate semnele

sunt

un fel de eternă

avertizare

meteorologică


Eco

cât ve(r)de !

ca ochiul

a răsărit soarele

și iarna

se dezbracă

dansând

în pielea goală !


Apo
(ca)li(p)tică

să-mi puneți crucea

la picioare

să văd tot timpul

scrisul

măcar aici

la cantina

viermilor

să nu fiu înlocuit

de ideologiile voastre

putrede


Pământul

există Apoi

și după viața

ajunsă la Ceruri

aici totul e altfel

din oglindă

un orb

privește

pâmântul prin tine


Ora exactă

ca frunza și iarba

câți ne(-) om fi adunat aici

nu auziți rugile

celor de afară?
e timpul să ieșim

la tablă

la ora practică

de apocalipsă


DUI
-ul

nu-mi mai ascultați vorbele

nu-mi mai goliți…

Vezi articol original 182 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

