Ecouri la o aniversară

Motto:

„Apucatu-m-ai de mâna mâna mea cea dreaptă. Cu sfatul Tău m-ai povățuit și cu slavă m-ai primit” (Psalm, 72, 23)

Viața este un dar de la Dumnezeu, de aceea trebuie să ne bucurăm pentru că „Cineva acolo sus ne iubește”, și să-i mulțumim pentru fiecare răsărit de soare, pentru fiecare licăr de stea, pentru trilul ciocârliei, pentru o floare care își revarsă culoarea și parfumul, să ne bucurăm pentru fiecare clipă trăită. Acum 63 de ani, într-o casă bătrână dintr-un sat cu vârsta de o jumătate de Mileniu, scâncetul unui pumn de țărână cu ochii orbiții de lumină, anunța sosirea pe lume al celui de-al noulea copil al unei familii modeste de țărani din creierul Munților Buzăului. Anii ai zburat, și copilul înfășat în scutece de rouă, a fost ieri sărbătorit de sute de prieteni de toate vârstele și din toate colțurile pământului. Au fost ani, în trecut, când ziua lui de naștere a trecut neobservată, nici chiar el nu-și aducea aminte de ea decât foarte târziu. Nici anul acesta nu a premeditat nimic, ar fi vrut să nu știe nimeni, nu-i plac momentele fastuase, dar tehnica, bat-o vânturile l-a trezit cu noaptea-n cap. Au sunat telefoanele, au curs mesajele pe toate fluxurile de socializare, i s-a bătut în poartă și la ușă, deși acestea nu s-au închis niciodată pentru nimeni. Omul sărbătorit, s-a bucurat, a plâns, a mulțumit în stânga în dreapta, dar tot nu a reușit să răspundă tuturor. O face acum prin aceste modeste rânduri. Vă este și vă rămâne dator de acum înainte, iar urările, aprecierile, cadourile – nu puține – virtuale, fizice, zâmbetele, îmbrățișările, strângerile de mână, dorește să vă fie înmulțite inmiit. Ce poate fi mai frumos pe lume decât să te știi înconjurat de oameni, care și-au uitat pentru câteva minute, grijile și problemele personale, numai pentru a te face fericit, pentru a deveni una cu tine, pentru a te face una cu ei? Ce păcat că o zi are numai 24 de ore! Dar ziua de 2 Martie pentru mine a fost o zi cât un veac. Vă mulțumesc, distinșii mei cititori, prietenii mei de suflet, pe care pe mulți nu v-am văzut niciodată față către față, nu v-am auzit glasurile care trebuie să fie de aur, dar v-am simțit căldura sufletului, și bătăile inimii voastre a bătut pentru câteva momente în ritmul dragostei ce mi-o purtați și pentru care vă sunt recunăscător. Bunul Dumnezeu să vă răsplătească strădania, și să vă înmulțească bucuriile vieții. Doamne ajută!

Girel Barbu,

Pinu, 3 Martie 2015

2 gânduri despre „Ecouri la o aniversară

  1. Si eu iti multumesc pentru ca existi in inima mea,pentru toate bucuriile si invataturile pe care mi le aduci in fiecare zi prin scrierile tale.

Lasă un răspuns

