ZECE ÎNTREBĂRI PENTRU… MARIN IFRIM

Letopiseţul lui Marin Ifrim

G-Manole-0201„Mă deranjează tămâierea președintelui Nicolae Manolescu, dar și faptul că se încearcă bascularea


Georgică Manole: Marin Ifrim, s-o luăm metodic. Eşti un declarat prieten al cărţilor, un neobosit cititor căruia, se spune, i-a intrat cuvântul în sânge. Cum se ia acest virus?
Marin Ifrim: Am început să citesc din curiozitate umană, am continuat din plictiseală și am ajuns să mă ”contaminez” din Ifrimneatenție; adică să fiu dependent de citit, apoi de scris. Asta nu înseamnă că am citit destul. Citesc la limita supraviețuirii. În privința sintagmei ”cuvânt în sânge” nu știu ce să zic, sunt într-o dilemă farmaceutică, homeopatică. Nu sunt sigur dacă pot folosi eficient cuvintele doar pentru că le cunosc înțelesurile, cât de cât. Și nici nu pot spune că aș avea cine știe ce însușiri native. Adevărul e undeva între cele două stări, între semiotica zilelor noastre și bolboroseala instinctuală dintotdeauna, ancestrală, dacă nu mă duc…

Vezi articol original 3.682 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

