Din istoria Teatrului ”George Ciprian”

Letopiseţul lui Marin Ifrim

g_ciprian_buzau2

Cu Paul Ioachim, ”Undeva în Europa” !

Când am primit o adresă cu antetul pompos ”Liga Națională pentru Integrare Europeană”, practic, o hârtie semnată de prof. univ. dr. Andrei Marga, ca președinte de onoare al acestei Fundații, și de prof. univ. dr. Ionel Haiduc, președintele de mai târziu al Academiei Române, atunci președinte executiv al LINIE, am crezut că mi-a pus Dumnezeu mâna pe cap. Eram anunțat oficial că sunt marele câștigător al Concursului Național ”Un poem pentru unitatea europeană”, ”Selecția poemelor premiabile a fost făcută de Facultatea de Filologie din cadrul Universității <Babes Bolyai>,poemele urmând a fi publicate în revista Tribuna”. A doua zi, la servici, m-am prezentat la directorul teatrului, Paul Ioachim, punându-i hârtia respectivă pe masă, așa, cu un aer de nepăsare actoricească. După ce citește textul, cu o seriozitate mai actoricească decât a mea, îmi spune că nu reiese de nicăieri cam…

Vezi articol original 432 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

