Trai nineacă pe banii babachii!

Radio Shantz Romania

Pamflet 047

Nu mă deranjaţi acum fiindcă eu şi consoarta mea suntem la ora din zi în care acumulăm informaţie, savurăm fiecare în colţul lui această pâinică de toate zilele de care am început să avem nevoie ca de aer, ca de apă, ca de scandalurile „la vârf” din politica românească în care Ponta zâmbind filistin iar Johannis bovin îşi dau de zor la gioale, nu la modul diplomatic pe sub masă, ci la modul patentat de beţivanul ăl mare ajuns acum pensionar, adică sub ochii târgului, în limbajul ţaţei Veta şi în maniera golănească a jupânului de cartier, mod care prin mimetism şi prin încurajările tip hei-rup venite zilnic din partea lui Dan Mihalache, noul prezident Johannis I-ul von Tilişca l-a prins din zbor şi începe să-l folosească din ce în ce mai eficient.

Nevastă-mea este trezorierul de necontestat al familiei şi ca s-o spunem p-aia dreaptă este singurul…

Vezi articol original 1.022 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

